Sunday, January 4, 2015

Jestem

Jestem zadbany , szczupły, inteligentny, delikatny, miły, spokojny a zarazem z temperamentem. Cenię wartości podstawowe u człowieka, szanuje innych i siebie. Poukładany, poważnie myślący o życiu, nie skacząc w bok. Uśmiechnięty, wrażliwy, nie jestem konfliktowy.

Dla kobiet które nie umieją gotować - mogę zastąpić kobietę w kuchni. Umiem gotować i pracować i dbam o dom. Nie jestem typem bałaganiarza, nie palę papierosów i rzadko piję. Nie jestem egoistą, nie oceniam innych bezpodstawnie.

Chodzę na siłownię, mam umysł ścisły. Chciałbym miłości bezpretensjonalnej opartej na zrozumieniu, bezkłótliwości, codzienne problemy rozwiązuję wspólnie z partnerką, wiem że życie jest i lekkie i ciężkie - jak pogoda zmienna. Jednak samemu życ jest bardzo ciężko, najgorsze są wieczory, gdy samotnie gra radio lub samotnie oglądam film przy lampce białego wina. Stół zakryty białym obrusem na nim kwiaty, spagetti na stole a obol krzesło puste bez ukochanej osoby.

Gdzie jest haczyk? Haczykiem jest to, że jestem katolikiem praktykującym i ciężko mi znaleźć kobietę po studiach informatycznych podobną do mnie charakterowo mieszkająca w Warszawie sama bez dziecka.

m30

No comments: